+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Wellness hotel Villa Grohmann Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 64 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    90%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina s malými dětmi
  • mladý pár
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 28.2.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Absolutní spokojenost.

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 8.2.2022

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • velmi spokojeni

  • ubytování a stravování v jedné budově

  • seřízení vypnutí odtahového ventilátoru v koupelně spolu s WC s příliš dlouhým časovým intervalem

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Petr a Helena Ehrenbergerovi

dospělý pár, 8.11.2021

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velká spokojenost s pobytem v příjemném prostředí. Léčebné kůry přinesly, co člověk od lázní očekává: úlevu a odpočinek tělu a ochota a vstřícné chování všech, kteří nás měli na starost i pohlazení po duši v dnešní uspěchané době.

  • Architektura areálu v krásné krajině.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 30.10.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Vše bylo fajn, ale jedna virivka je na tolik lidí dost málo, uvítala bych v balíčku alespoň jednu masáž, vstup do vířivky v 16 je dost pozdě.

  • Okolí Lipove, úžasné výlety, výborné počasí

  • Velký počet lidí na jednu virivku

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 12.9.2021

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Petr Darda

dospělý pár, 29.7.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • V zásadě není co vytknout. Byli jsme tady jen dne noci, ale s ničím nebyl problém. Ubytování bylo v krásném parku, uprostřed přírody. Jídlo bylo dobré, pokoj a wellness taky

  • Umístění ubytování, klid, čistota

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 24.7.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Snídaně i večeře super. Všude čisto,ve wellnes se nám líbilo. Klidné lázně.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Iva Blažková

dospělý pár, 11.3.2019

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 3.3.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Lenka Kalandrova

dospělý pár, 1.10.2018

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Prostředí a příroda krásná, hotel čistý, klidný. Snídaně dobré, k večeři bych přidala více zeleniny, saláty. Večeře se po dvou dnech opakuje, škoda. Sauny pěkné, whirpool jeden den neměla správnou hladinu, druhý den vše v pořádku.

  • Pěkné prostředí ,příjemný personál v restauraci i masérka.

  • Personál na recepci, na vodoléčbě jak na pásu, jeden věšák pro dva klienty??

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Libor Hytych

jednotlivec, 29.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Švec Miroslav

jednotlivec, 16.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 12.9.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • personál,čistota,služby výborné,v restauraci vidíme problém v možnosti přístupu veřejnosti do láz.restaurace,minimální obměna jídelníčku.,velký problém v prostorách parku,ikolaři a venčení psů místními obyvateli, nedostatečná kontrola vedení lázní.

  • klid čistý vzduch okolní příroda vlídný personál kvalitní procedury

  • možnost vstupu místních do lázen.retaurace velmi malá obměna jídelního lístku malá péče o láz.park a v něm kolaři a pejskaři to svědčí o minimální kontrole ze strany vedení lázní

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jarmila Schmidtová

jednotlivec, 11.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Prostředí krásné, restaurace má hezké vybavení, obsluhující personál je příjemný, ale je viditelné, že není vyučen v oboru. Snídaně standardní, mohl by být bohatější výběr, večeře - výběr z pěti jídel, které se neustále opakují. Jídlo bez chuti, brambory nedovařené... vše jako ve školní jídelně. Když jsme toto u obsluhy kritizovaly, tak nám bylo řečeno, že kuchař je nový a mladý... Nevím, jestli to stačí na omluvu. Masáže - no, bylo to příjemné hlazení po zádech, či mačkání bodů v obličeji... Paní masérka evidentně šetřila síly. Takto si masáž rozhodně nepředstavuji... Příjem v recepci také neprofesionální. Když tam byla jiná recepční, tak ta byla naopak příjemná a komunikativní (hezká paní blondýnka). Obchůdek čistý, skvělý sortiment, příjemná a komunikativní paní prodavačka. Pan doktor a zdrav. sestra v ošetřovně byli naprosto skvělí. Myslím, že kvůli kuchyni a některým nefungujícím službám bych já osobně do vily Grohmann už nejela (za 5 dnů náš pokoj ani jednou nenavštívila paní uklízečka, takže koš plný, ručníky ani jednou nevyměněné...). Ale nikomu to nevymlouvám, ať to každý zkusí, možná se to mezitím zlepší.

Personál
6
Služby
1
Čistota
1
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Jiří Vimr

dospělý pár, 6.9.2018

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Velmi pěkné až nadstandartní ubytování, milý a ochotný personál. Bezvadné wellnes služby.

  • Opakující se strava na pětidenní pobyt. Výběr pouze ze dvou, opakujících se variant jídelních lístků.

Personál
7
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Josef Smyčka

dospělý pár, 7.8.2018

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Pobyt splnil naše očekávání,výborná restaurace

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Libor Hytych

jednotlivec, 5.7.2018

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Unikátní, klidné, příjemné prostředí, vstřícný personál, výborné ubytování. Doporučuji!

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Karel Došla

skupina přátel, 23.2.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Štěpán Benko

rodina se staršími dětmi, 7.2.2018

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Celkově se nám pobyt velice líbil, příjemné prostředí, ochotný personál a také jsem uvítal takové menší (komorní) prostory pro stravování než velké rozsáhlé jídelny. Recepce, si myslím, je dobře zásobena reklamními letáčky s nabídkou využití volného času. Naproti recepci malý obchůdek s převážně regionálními výrobky.

  • nedávno kompletně zrekonstruovaná budova včetně celého nového vybavení čistota vybavenost ochotný personál chutné jídlo, dostatečné porce pohodová a klidná atmosféra procedury v rozumný čas

  • chybí upozornění při vstupu do budovy villy Grohmann, že se recepce nachází jinde (asi 150m) absence stálé služby ve wellness prostory wellness monitorovány prostřednictvím kamer, včetně prostoru před saunou standardní pokoj s přistýlkou je na hraně s volným prostorem, není si potom kam sednout, kromě postele

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Veronika Veličková

jednotlivec, 29.1.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8