+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Wellness hotel Villa Grohmann Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 64 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    91%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    90%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
  • Junges Paar
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 28.2.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Absolutní spokojenost.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 8.2.2022

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • velmi spokojeni

  • ubytování a stravování v jedné budově

  • seřízení vypnutí odtahového ventilátoru v koupelně spolu s WC s příliš dlouhým časovým intervalem

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Petr a Helena Ehrenbergerovi

Älteres Paar, 8.11.2021

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velká spokojenost s pobytem v příjemném prostředí. Léčebné kůry přinesly, co člověk od lázní očekává: úlevu a odpočinek tělu a ochota a vstřícné chování všech, kteří nás měli na starost i pohlazení po duši v dnešní uspěchané době.

  • Architektura areálu v krásné krajině.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 30.10.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Vše bylo fajn, ale jedna virivka je na tolik lidí dost málo, uvítala bych v balíčku alespoň jednu masáž, vstup do vířivky v 16 je dost pozdě.

  • Okolí Lipove, úžasné výlety, výborné počasí

  • Velký počet lidí na jednu virivku

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 12.9.2021

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Petr Darda

Älteres Paar, 29.7.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • V zásadě není co vytknout. Byli jsme tady jen dne noci, ale s ničím nebyl problém. Ubytování bylo v krásném parku, uprostřed přírody. Jídlo bylo dobré, pokoj a wellness taky

  • Umístění ubytování, klid, čistota

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 24.7.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Snídaně i večeře super. Všude čisto,ve wellnes se nám líbilo. Klidné lázně.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Iva Blažková

Älteres Paar, 11.3.2019

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 3.3.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Lenka Kalandrova

Älteres Paar, 1.10.2018

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Prostředí a příroda krásná, hotel čistý, klidný. Snídaně dobré, k večeři bych přidala více zeleniny, saláty. Večeře se po dvou dnech opakuje, škoda. Sauny pěkné, whirpool jeden den neměla správnou hladinu, druhý den vše v pořádku.

  • Pěkné prostředí ,příjemný personál v restauraci i masérka.

  • Personál na recepci, na vodoléčbě jak na pásu, jeden věšák pro dva klienty??

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Libor Hytych

Einzelreisender, 29.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Švec Miroslav

Einzelreisender, 16.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 12.9.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • personál,čistota,služby výborné,v restauraci vidíme problém v možnosti přístupu veřejnosti do láz.restaurace,minimální obměna jídelníčku.,velký problém v prostorách parku,ikolaři a venčení psů místními obyvateli, nedostatečná kontrola vedení lázní.

  • klid čistý vzduch okolní příroda vlídný personál kvalitní procedury

  • možnost vstupu místních do lázen.retaurace velmi malá obměna jídelního lístku malá péče o láz.park a v něm kolaři a pejskaři to svědčí o minimální kontrole ze strany vedení lázní

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jarmila Schmidtová

Einzelreisender, 11.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Prostředí krásné, restaurace má hezké vybavení, obsluhující personál je příjemný, ale je viditelné, že není vyučen v oboru. Snídaně standardní, mohl by být bohatější výběr, večeře - výběr z pěti jídel, které se neustále opakují. Jídlo bez chuti, brambory nedovařené... vše jako ve školní jídelně. Když jsme toto u obsluhy kritizovaly, tak nám bylo řečeno, že kuchař je nový a mladý... Nevím, jestli to stačí na omluvu. Masáže - no, bylo to příjemné hlazení po zádech, či mačkání bodů v obličeji... Paní masérka evidentně šetřila síly. Takto si masáž rozhodně nepředstavuji... Příjem v recepci také neprofesionální. Když tam byla jiná recepční, tak ta byla naopak příjemná a komunikativní (hezká paní blondýnka). Obchůdek čistý, skvělý sortiment, příjemná a komunikativní paní prodavačka. Pan doktor a zdrav. sestra v ošetřovně byli naprosto skvělí. Myslím, že kvůli kuchyni a některým nefungujícím službám bych já osobně do vily Grohmann už nejela (za 5 dnů náš pokoj ani jednou nenavštívila paní uklízečka, takže koš plný, ručníky ani jednou nevyměněné...). Ale nikomu to nevymlouvám, ať to každý zkusí, možná se to mezitím zlepší.

Persönlich
6
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
1
Komfort
7
Wert/Geld
5

Jiří Vimr

Älteres Paar, 6.9.2018

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Velmi pěkné až nadstandartní ubytování, milý a ochotný personál. Bezvadné wellnes služby.

  • Opakující se strava na pětidenní pobyt. Výběr pouze ze dvou, opakujících se variant jídelních lístků.

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7

Josef Smyčka

Älteres Paar, 7.8.2018

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Pobyt splnil naše očekávání,výborná restaurace

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
7

Libor Hytych

Einzelreisender, 5.7.2018

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Unikátní, klidné, příjemné prostředí, vstřícný personál, výborné ubytování. Doporučuji!

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Karel Došla

Gruppe von Freunden, 23.2.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Štěpán Benko

Familie mit älteren Kindern, 7.2.2018

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Celkově se nám pobyt velice líbil, příjemné prostředí, ochotný personál a také jsem uvítal takové menší (komorní) prostory pro stravování než velké rozsáhlé jídelny. Recepce, si myslím, je dobře zásobena reklamními letáčky s nabídkou využití volného času. Naproti recepci malý obchůdek s převážně regionálními výrobky.

  • nedávno kompletně zrekonstruovaná budova včetně celého nového vybavení čistota vybavenost ochotný personál chutné jídlo, dostatečné porce pohodová a klidná atmosféra procedury v rozumný čas

  • chybí upozornění při vstupu do budovy villy Grohmann, že se recepce nachází jinde (asi 150m) absence stálé služby ve wellness prostory wellness monitorovány prostřednictvím kamer, včetně prostoru před saunou standardní pokoj s přistýlkou je na hraně s volným prostorem, není si potom kam sednout, kromě postele

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Veronika Veličková

Einzelreisender, 29.1.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8